Co kdybychom ti řekli, že i s domácím tréninkem se dá udělat opravdu slušný progress? Že mu jen stačí dát strukturu, hlavu a patu, dávku podpory od skupiny a nikdo tě pak nezastaví? Pak chceš určitě zjistit více informací o tréninkovém programu HOME!

Co kdybychom ti řekli, že i s domácím tréninkem se dá udělat opravdu slušný progress? Že mu jen stačí dát strukturu, hlavu a patu, dávku podpory od skupiny a nikdo tě pak nezastaví? Pak chceš určitě zjistit více informací o tréninkovém programu HOME!

O programu

Jestli ti někdo tvrdí, že s trénováním doma nemůžeš dělat konzistentní pokroky, posouvat svůj výkon, zlepšovat svoji kondici, sílu, případně i změnit postavu, je na omylu. A program JNV HOME ti ukáže, jak na to! Každý týden na tebe v aplikaci bude čekat pět zcela nových tréninků, které zaberou cca 30-45 minut a ke kterým budeš potřebovat minimum věcí. S výsledky se ale nebudeš stačit divit!

Je jen na tobě, kolik ti tvůj rozvrh a režim dovolí za týden tréninků odjet i jaké dny v týdnu si pro trénování zvolíš. Tréninky jsou nastavené tak, aby rovnoměrně procvičovaly všechny svalové partie a rozvíjely všechny fitness skills. 

Všechny tréninky si odjedeš i bez vybavení, doporučujeme ale v základní výbavě mít minimálně odporovou gumičku. Ke hromadě cviků si můžeš přidat i další zátěž v podobě kettlebellu, jednoručky, nebo třeba i lahve s vodou, aby jsi v tréninku ještě maličko víc přidala na náročnosti.

Tréninky sice budeš dostávat v psané formě, ke každému cviku se na tebe ale v aplikaci bude těšit video, aby jsi věděla, jak cvik provádět, takže se anglických názvů nemusíš vůbec bát. Staneš se navíc i součástí naší facebookové skupiny, kde ti s čímkoliv může trenér či komunita poradit.

500 Kč měsíčně

413 Kč bez DPH měsíčně

Je pro mě program vhodný?

  • Ideální, pokud chceš, nebo potřebuješ cvičit z domu.
  • Pět zcela nových tréninků týdně, rozdělených na lower a upper body, intervaly, kondici, gymnastiku a fullbody.
  • Určený pro začátečníky i pokročilé.
  • U hromady cviků je možné ztížit trénink přidáním zátěže - kettlebell, jednoručka, barel s vodou a další.
  • Jeden trénink zabere cca 30-45 minut.
  • Součástí tréninku je i krátká rozcvička a zahřátí.
  • Nepotřebuješ žádné náčiní, pouze podložku, odporové gumičky a chuť dát si do těla.
  • Součástí programu je i členství ve facebookové skupině, kde pomůžeme s jakýmkoliv problémem či dotazem a navzájem se pořádně podpoříme.

Jak takový trénink vypadá?

Každý den ti od nás do aplikace přistane nový trénink a ke každému cviku v něm najdeš i video, aby jsi věděla, co přesně máš v tréninku jet. V tréninku se budou střídat nejrůznější principy, zaměření na jednotlivé, různé druhy kondičního tréninku (HIIT, LISS), rozvoj gymnastických a jiných skillů a mnohem víc. Ve čtvrtek a neděli máme hromadně naordinovaný rest day, je ale jen na tobě, zda si tréninkový režim upravíš dle sebe a odpočinkové dny si nastavíš jinak.

#GRLPWR

Když se ženy spojí, vznikne obrovská síla. Co ale vznikne, když se spojí silné a zdravé ženy? To už zjistíš sama na vlastní kůži!

Tréninky připravené profesionály

Všechny tréninkové plány jsou sestavovány trenéry s hromadou znalostí a zkušeností. Můžeš se tak těšit na kontinuální progress a neustálé inovace.

Neustálá podpora

Není ti v programu cokoliv jasné? Přemýšlíš, čím si cvik nahradit? Nebo tě snad omezuje nějaká bolest? Náš tým trenérů je připravený ti v rámci Facebookové skupiny nebo e-mailu, kdykoliv poradit a pomoci.

Jdeš do toho s námi?

Čekají tě různorodé tréninkové plány každý týden, dohled zkušených trenérů a specialistů, tréninkové kempy a spousta dalších výhod.