Obchodní podmínky
Obchodní podmínky jedunavýkon s.r.o.
1. Kdo jsme a proč obchodní podmínky
1.1. I když nám jde všem především o vybudování #GRLPWR komunity, přeci jen mezi námi dojde k uzavření nějaké smlouvy. No a právě proto máme tyto všeobecné obchodní podmínky jedunavýkon (abychom se neopakovali, tak dále také jako podmínky). Tyhle podmínky obsahují prakticky všechno, co bude mezi námi třeba upravit, a pravidla, za kterých si u nás můžeš koupit tréninkový nebo výživový plán, objednat si účast na našem kempu, zúčastnit se naší lekce nebo koupit náš merch (jo, merch bude!).
1.2. Provozovatelem je jedunavýkon s.r.o., se sídlem Spálená 480/1, Trnitá, 602 00 Brno, IČO 08716072, zapsaná v obchodním rejstříku u Krajského soudu v Brně pod sp. zn. C 115066. Můžeš se na nás obrátit s jakýmkoliv dotazem, problémem, pochvalou nebo kritikou na podpora@jedunavykon.cz.
1.3. Tyto podmínky si radši pořádně přečti, protože tím, že si u nás na www.jedunavykon.cz něco koupíš, uzavíráš s námi smlouvu a tyto podmínky jsou její nedílnou součástí. Uzavřením smlouvy taky říkáš, že s těmito podmínkami souhlasíš. A taky, že věříš v #GRLPWR!
1.4. Jak vidíš, podmínky jsou v češtině, my (zatím!) s tebou komunikujeme taky v češtině a smlouva, kterou spolu uzavřeme, bude taky v češtině. Jo a taky pozor, my sice píšeme v ženském rodě, ale tyhle podmínky se vztahují i na chlapy, to je jasný (třeba se najde nějaký, který bude chtít své drahé ženě pořídit něco od nás, tak aby se to pokrylo všechno, prostě právničina).
1.5. Podmínky jsou vždycky účinné v takovém znění, v jakém jsou na našem webu ke dni, kdy si u nás něco kupuješ.
1.6. Pokud budeme v průběhu našeho vztahu obchodní podmínky měnit, dáme ti to nejméně 60 dní dopředu vědět e-mailem. Pokud se změnou nebudeš souhlasit a nebudeš s námi chtít pokračovat s novými obchodními podmínkami, můžeš smlouvu s námi do 30 dnů od oznámení změny vypovědět. Pokud se nám neozveš, počítáme, že náš vztah i nadále trvá s novými obchodními podmínkami.
1.7. Pro účely těchto podmínek předpokládáme, že jsi spotřebitel, tedy člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná. Pokud nejsi spotřebitel, dej nám vědět.
2. Jak spolu tu smlouvu uzavřeme?
2.1. Aktuálně máme několik produktů, které si od nás můžeš koupit. Jsou to:
- tréninkové programy (o těch se víc dozvíš v článku 3 podmínek),
- výživové plány (o těch se víc dozvíš v článku 4 podmínek),
- crossfitové lekce (víc info v článku 5 podmínek), a
- taky pořádáme tréninkové kempy nebo reatreaty (o těch taky najdeš víc info v článku 5 podmínek).
2.2. Někdy taky vymyslíme něco jiného (chystáme třeba merch, ale pšt, to je zatím tajný!), ale prostě ať už u nás kupuješ cokoliv, vždycky se na to budou vztahovat tyto podmínky.
2.3. Vztah mezi námi (jako právní vztah, protože součástí největší česko-slovenské #GRLPWR komunity jsi už teď!) vznikne právě až na základě smlouvy. To, že si prohlédneš náš web, naše sítě, přečteš tyhle podmínky nebo nám napíšeš dotaz, tě vůbec k ničemu nezavazuje a tím mezi námi smlouva ještě nevzniká, toho se nemusíš bát. Smlouvu spolu uzavřeme až způsobem, který popisujeme níže.
2.4. Na www.jedunavykon.cz si vybereš, co bys od nás chtěla.
2.5. Prostřednictvím svého účtu a objednávkového formuláře vyplníš potřebné informace. Záleží na tom, co si u nás kupuješ – někdy to můžou být jen tvoje identifikační, fakturační a dodací údaje společně s údaji o způsobu platby, někdy ale bude třeba vyplnit víc věcí. Třeba když objednáváš THE PLAN, musíme o tobě vědět víc, abychom ho pro tebe mohli vytvořit, to je jasný.
2.6. V objednávce, ještě před úplným potvrzením a platbou, vždycky uvidíš to, co si od nás kupuješ, kupní cenu včetně všech daní a poplatků, způsob úhrady kupní ceny (teď to u nás jde jen on-line kartou) a údaje o způsobu doručení a nákladech s tím spojených.
2.7. Tím, že vyplníš objednávkový formulář a klikneš na „Objednat“, nám odešleš objednávku. To je z tvojí strany závazný návrh k tomu, abychom s tebou uzavřeli smlouvu.
2.8. Smlouva je ale uzavřená až ve chvíli, kdy ti to potvrdíme. Chceme totiž zkontrolovat, že všechno klaplo, a tak ti na e-mailovou adresu vyplněnou v objednávce pošleme potvrzení o uzavření smlouvy, kde shrneme všechno důležité. Tím tě přivítáme v #JNV a od téhle chvíle je to celé závazné.
2.9 Formality jsou za námi a ty se můžeš začít těšit! ☺ Ale pozor, na jednotlivé produkty se vztahují i další podmínky, tak radši čti dál.
3. Tréninkové programy
3.1. Pokud si objednáš tréninkový program #JNV HOME, #JNV RUNNING nebo #JNV PRIME, nejpozději následující den po obdržení tvojí platby (ale většinou bezprostředně po zaplacení) od nás na mail dostaneš přístupové údaje do naší aplikace. V aplikaci na tebe bude každý den čekat připravený trénink.
3.2. Počítáme s tím, že budeš mít aplikaci na čem rozjet, takže pokud jedeš v jablíčkách, potřebuješ iOS 10.0 nebo novější, na Androidu zase verzi 5.0 a novější. Naše aplikace se dá otevřít i v prohlížeči, tam budeš u Chromu potřebovat nejméně verzi v61, u Firefoxu v60, u Safari v11 a u Edge v79. A pozor, naše appka je online. Pro to, aby ses dostala ke svému tréninku, tak potřebuješ wifi nebo data.
3.3. K aplikaci si určitě nezapomeň přečíst i Podmínky služby, ty najdeš přímo v aplikaci a poví ti, co s ní můžeš a nemůžeš dělat.
3.4. Pokud si objednáš individuální tréninkový program, do 72 hodin se ti ozveme, na konzultaci se domluvíme na podrobnostech a do 72 hodin od této konzultace od nás dostaneš svůj tréninkový program.
3.5. A super zpráva, #JNV HOME, #JNV RUNNING a #JNV PRIME si nemusíš kupovat každý měsíc znovu! Používáme opakované platby, tak obdobně jako tvé oblíbené streamovací platformy, dokud nám neřekneš stop, každý měsíc strhneme z tvé zadané karty odpovídající částku a ty budeš mít tréninky.
3.6. Pokud si objednáš individuální tréninkový program a přijde ti od nás něco, co vůbec neodpovídá tomu, na čem jsme se domluvili (třeba když v objednávce zadáš, že máš po operaci koleno a nemůžeš dřepovat, a i tak ti od nás přijde tréninkový program, kde budou dřepy), můžeš tréninkový program reklamovat. My se ti ozveme a zeptáme se na to, co bylo v nepořádku, ty nám to vysvětlíš, a pokud to vážně bude naše chyba, tak my to všechno napravíme.
3.6. Pokud včas nenapravíme prohřešky, jak slibujeme v předchozím odstavci, můžeš odstoupit od smlouvy a my ti v tom případě vrátíme celou kupní cenu.
3.7. V žádném jiném případě odstoupit od smlouvy nemůžeš, protože ti to všechno hned posíláme a nejde to vrátit, to chápeš, žejo? Jak by řekl náš právník, jedná se o digitální obsah a ty výslovně souhlasíš, že ti ho poskytneme okamžitě, tedy ještě před koncem lhůty pro odstoupení od smlouvy. V takovém případě prostě od smlouvy odstoupit nejde, promiň. Jinak bychom ti všechny věci mohli poslat až 14 dnů po tom, co zaplatíš. A to přece nechceš.
4. Výživa
4. 1. Pokud si objednáš THE PLAN, do 48 hodin od obdržení tvojí platby ti na e-mail, který zadáš do objednávky, zašleme THE PLAN upravený podle informací, které jsi nám o sobě prozradila v objednávce.
4. 2. Pokud si objednáš #JNV jídelníček, do 72 hodin od obdržení platby se ti ozveme a domluvíme se na termínu videohovoru, kde probereme podrobnosti o tvém jídelníčku. Do 72 hodin od takového videohovoru ti pak na e-mail, který zadáš do objednávky, zašleme tvůj jídelníček.
4. 3. Pokud si objednáš #JNV NUTRITION, do 72 hodin od obdržení tvého dotazníku se ti ozveme, domluvíme se, jestli je pro tebe vhodný basic nebo intense program a domluvíme další podrobnosti. Ty nám pak zaplatíš kupní cenu, domluvíme se na termínu úvodního videohovoru a my ti do 72 hodin ode dne, ve kterém se videohovor konal, pošleme na e-mail výživový plán.
4.4 Pokud si objednáš nutriční konzultace, do 48 hodin od obdržení platby se ti ozveme, domluvíme se na termínu videohovoru, přes který konzultace proběhne. V tom termínu se spojíme a probereme všechno, co potřebuješ.
4.5. Pokud si objednáš THE PLAN, #JNV jídelníček nebo #JNV NUTRITION a přijde ti od nás něco, co vůbec neodpovídá tomu, na čem jsme se domluvili (třeba když v objednávce zadáš, že máš alergii na ořechy, a i tak ti do jídelníčku dáme k svačině hrst ořechů), můžeš to reklamovat. My se ti ozveme a zeptáme se na to, co bylo v nepořádku, ty nám to vysvětlíš, a pokud bude chyba na naší straně, tak my to všechno napravíme.
4.6. Pokud včas nenapravíme prohřešky dle předchozího odstavce, můžeš odstoupit od smlouvy a my ti v tom případě vrátíme celou kupní cenu. V žádném jiném případě odstoupit od smlouvy nemůžeš, protože to pro tebe všechno připravujeme na míru. Jak by řekl náš právník, jde o zboží upravené podle tvého přání a u takového prostě právo na odstoupení od smlouvy není.
5. Akce
5.1. Víš, že s námi můžeš jet na kemp, retreat, zúčastnit se naší lekce nebo přednášky? Pro zjednodušení tomu všemu budeme v těchto podmínkách říkat akce.
5.2. Než si u nás zakoupíš nějakou akci, prosím, pořádně si promysli, jestli se jí opravdu můžeš zúčastnit. V případě akce se totiž bohužel nedá odstoupit od smlouvy do 14 dnů a účast na akci nejde ani nijak stornovat. S tím souhlasíš, když si u nás účast na akci kupuješ.
5.3. Peníze ti bohužel nevrátíme, ale chápeme, že můžeš třeba onemocnět nebo ti do toho něco extra důležitého vleze, takže ti umožňujeme, abys nechala na akci jít někoho jiného. Za přepis na tvou kámošku nebo kohokoliv jiného, koho za sebe seženeš, po tobě nebudeme chtít žádný poplatek.
5.4. A určitě chápeš, že i u nás se může něco změnit. Pro pořádek ti tedy oznamujeme, že si vyhrazujeme právo na změnu nebo zrušení programu v případě nějakých okolností, které jsme nemohli dopředu očekávat a které jsme nezpůsobili sami, ale nemůžeme kvůli nim akci uspořádat tak, jak jsme původně chtěli. Vždycky ti o tom ale dopředu dáme vědět na mail.
5.5. Pokud je ti méně než 18, budeme potřebovat, aby ti rodiče odsouhlasili, že s námi na akci můžeš. A budeme to potřebovat písemně. Pokud nám to nejpozději do začátku akce nedodáš, nemůžeme tě bohužel na naši akci pustit.
5.6. Pokud jsme ti na akci nedali, co jsme slíbili (třeba jsme ti pustili Medvídka Pú místo lekce a tvrdili ti, že to je top strop trénink), můžeš akci reklamovat.
5.7. V reklamaci nám popiš, co se ti nelíbilo a proč, prokaž nám, že to byla naše akce, kde se ti ta nespokojenost stala, a jak by sis to představovala vyřešit (jestli třeba chceš znovu na takovou akci, ale zdarma, jestli odstupuješ od smlouvy a chceš vrátit peníze, jestli to spraví něco z našeho merche atd.). Pokud to opravdu byla naše chyba, budeme se to snažit vyřešit ke tvojí spokojenosti. Reklamaci vyřídíme do 30 dnů od jejího obdržení.
6. Jak u nás zaplatíš?
6.1. U nás zaplatíš jedině on-line kartou. Je to rychlý a neboj se, je to stoprocentně bezpečný. Používáme platební bránu od GOPAY, na kterou tě přesměrujeme po vyplnění objednávkového formuláře.
6.2. Zaplatíš nám vždycky jen takovou cenu, kterou uvidíš v objednávkovém formuláři, nic ti k tomu přičítat nebudeme. Pozor, může to ale udělat třeba tvoje banka – pokud máš účet v jiné měně než v Kč a sleduješ nás třeba z Havaje (aloha!), můžou si připočíst poplatky za převod do českých korun. S tím my ale nic nenaděláme, promiň. Ale Havaj ti přejeme. 😁
6.3. Ale pozor! U tréninkových programů používáme opakované platby. Co to je? Aby ti trénink přišel do aplikace vždycky každý měsíc a abys nemusela každý měsíc něco objednávat, souhlasíš s tím, že ti platbu každý měsíc strhneme automaticky z platební karty. Vždycky strhneme jenom částku, kterou jsi odsouhlasila.
6.4. Zaplacením služby platební kartou dáváš souhlas k autorizaci použité karty pro automatické strhávání plateb za další období.
6.5. V případě neúspěšného stržení platby z karty ti pošleme e-mail o tom, že platba neproběhla, a pokyny, jak v této situaci postupovat.
6.6. Opakované platby můžeš kdykoliv ukončit, a to přímo v administraci svého účtu.
6.7. A aby bylo jasno, všechny ceny jsou uvedeny včetně DPH.
6.8. A aby bylo jasno podruhé, u produktů, které ti posíláme elektronicky nebo u akcí, neplatíš žádnou dopravu.
7. A na konec.
7.1. No a je to ☺️. Dočetla jsi to až sem? Super, děkujeme. Určitě nám to všem usnadní komunikaci a nikdo se nebude pak ničemu divit.
7.2. A jen pro pořádek. Tréninkové i výživové programy děláme podle našeho nejlepšího vědomí a svědomí a s využitím všech možných znalostí a zdrojů, které nám přijdou fajn. Ale neneseme a ani nemůžeme nést odpovědnost za tvůj zdravotní stav, za to, že se u tebe něco projeví nebo zhorší nebo že si u tréninku nějak ublížíš. S tím při koupi našich produktů souhlasíš a bereš to na vědomí, že vše děláš na svoji odpovědnost.
7.3. Prosím, pokud máš nějaké zdravotní problémy, o kterých víš, konzultuj svoji situaci s lékařem. Zdraví máme jen jedno!
7.4. Tak teď ta poslední pravidla. Pokud někdo řekne, že část toho, co jsme si dohodli ve smlouvě, je neplatná nebo neúčinná, neznamená to, že je neplatná nebo neúčinná celá smlouva. A taková ujednání si taky spolu nahradíme, ať jsou dobře a můžeme na sobě makat dál.
7.5. Ke komunikaci můžeme využívat jakékoli nástroje, které nás napadnou, ale ty důležité věci, jako smlouvu nebo její změny, budeme dělat jen písemně.
7.6. Je fajn, že za písemnou formu považujeme papír i e-mail. Po právnicku, za písemnou formu komunikace bude považována i komunikace prostou elektronickou formou prostřednictvím kontaktní e-mailové adresy nebo elektronickou zprávou s prostým elektronickým podpisem ve smyslu nařízení eIDAS. Písemná forma komunikace je vyžadována, není-li někde výslovně dohodnuto, že stačí forma volnější. Dobrý co?
7.7. Také zpracováváme tvoje osobní údaje, víc se k tomu můžeš dočíst na našich webovkách v Zásadách zpracování osobních údajů.
7.8. Veškeré případné spory mezi námi se pokusíme vyřešit smírně, třeba u zajdeme na kávu nebo na nějaký super dortík a popovídáme si o všem, co se stalo špatně. Teprve pokud to ani dortík nespraví, můžeš se obrátit na subjekt mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 44, 110 00 Praha 1, e-mailová adresa: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz, tel.: +420 222 703 404. A mají i platformu pro řešení sporů online, kterou snad nebudeme muset využít, ale kdyby náhodou, tak odkaz je tady: https://www.coi.cz/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu-adr/.
7.9. Tyhle podmínky jsou účinné od 22. 2. 2022.