SPOLEČNĚ
JEDEME NA VÝKON

Tvá cesta za větší sílou, kondicí, mobilitou a celkovým zdravím. Cesta za spokojeností a bližším vztahem ke svému tělu. Za podpory té nejlepší GRLPWR komunity!

Tréninkové plány

Který z nich si vybereš?

#HOME

Co kdybychom ti řekli, že i s domácím tréninkem se dá udělat opravdu slušný progress?

#Pro začátečníky i pokročilé #Pět zbrusu nových tréninků týdně

#Potřebuješ max. odporové gumy #Síla, kondice, mobilita a další dovednosti

#RUNNING

Varování: Způsobuje lásku k běhu & rychlé, vytrvalé nohy.

#Pro radost z běhu i progress #Pět zbrusu nových tréninků týdně

#Běžecká komunita #Kvalita běhu je víc než počet kilometrů

#PRIME

Důmyslný trénink do gymu, díky kterému budeš každým týdnem silnější, “gymnastičtější” a s lepší kondičkou.

#Pro holky, co se nebojí činek #Pět zbrusu nových tréninků týdně

#Komunita strong girls #PRs guaranteed

Recenze

A co o JNV
říkají ostatní

Slide

Plán #HOME jsem si pořídila na doporučení kamarádky, protože začal řádit covid a fitka byla zavřená. Předtím jsem chodila cvičit jen na lekce do fitka. A popravdě? I po znovu otevření fitek mi plán strašně moc vyhovuje! Profesionálně nachystané tréninky, které dávají smysl, rozdělené na legday, upperbody i cardio session. Můžete si je odjet kdykoliv chcete, s vlastními pomůckami, které máte doma (batoh, láhve s vodou) a v pohodlí domova! Tudíž vás nikdo neočumuje, jak je to ve fitku zvykem. JNV jsem si zamilovala a nedám na něj dopustit, jako i na podporující komunitu holek, co cvičí s vámi ❤️

Veronika P.

Slide

S #PRIME jsem strávila necelý 1,5 roku a můžu říct, že jsem na něm udělala velký pokrok. Ať už pod Luckou, která kdysi #PRIME vedla nebo pod Nikčou, která ho má momentálně pod křídly. Na tomto tréninkovém programu se mi líbí to, že každý den je zaměřen na něco jiného. Neskutečně jsem se posunula díky tomu, že u technicky náročnějších cviků jsou vždy uvedené variace ať už jednodušší pro začátečníky, tak se zde můžeme setkat i se ztížením daného prvku, což pomůže člověku, který si je v daném cviků jistý a chce se v něm zdokonalovat. Tento programming má hlavu a patu, bude vás posouvat dopředu, bude vás podporovat skvělá koučka a parta skvělých holek, které mají podobné cíle jako vy.

Karolína P.

Slide

Jasný – můžeš prostě jen běhat … a nebo ?! … BĚHAT! Intervaly, fatrleky, kopce, sprinty, tempo běhy, … a to vše protože #jedunavýkon a chceš se posouvat, zrychlovat a celkově jít si za svým 🤍. Možná si řekneš, že to vše znáš, ale umíš si to poskládat? Umíš si dát do plánu dostatečně tréninky, které nejsou tvé nejoblíbenějši? Bude to dost kreativní a ne furt dokola? A chceš nad tím furt přemýšlet? Kvalitní trenéři a jejich tréninkové plány mají smysl. A proto jsem zvolila já tento program a neměnila bych!
Ne nadarmo se říká, že běh buď nenávidíš nebo miluješ. S #RUNNING je to ale prostě láska s každým (rychle ubíhajícím) kilometrem ❤️

Kačka M.

previous arrow
next arrow