Vstupní údaje pro THE PLAN

THE PLAN je personalizovaný a individuální – to znamená, že tady teď od tebe potřebujeme pár údajů, abychom ti jej mohli přizpůsobit. Přímo na tobě míru.

Jméno a příjmení*
E-mail*
Datum narození (DD. MM. RRRR)*
Výška (v centimetrech)*
Tělesná hmotnost (v kilogramech)*
Procento tělesného tuku (není povinné)
Na škále 1 – 5 ohodnoť, jak moc jsi v průběhu dne aktivní*
Kolik kroků průměrně za den nachodíš?*
Kolikrát týdně cvičíš silově? (Počet silových tréninků/týden). Za silové tréninky se považuje: cvičení v posilovně, crossfitové tréninky s činkami, silové tréninky s tělesnou vahou/gumami/činkami.*
Kolikrát týdně cíleně cvičíš kardio? (počet kardio tréninků/týden). Za kardio tréninky se považuje: běh, jogging, jízda na kole, domácí cvičení s vlastní vahou, HIIT tréninky.*
Počítáš si aktuálně svůj kalorický příjem?*
Pokud ano, napiš sem, prosím, tvůj aktuální kalorický příjem a rozložení stravy (pouze v krátkosti, stačí zapsat stylem "cca 2000 kcal, 120 g bílkovin, 200 g sacharidů, 70 g tuků")